reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Bibiána Zelinová

Bibiána Zelinová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Každá reakcia čitateľov je pre mňa šancou na objavovanie nových uhlov pohľadu. Úprimne vám ponúkam ten môj. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Voloviny dnu, voloviny von

Bibiána Zelinová

Voloviny dnu, voloviny von

GIGO = „Garbage in, Garbage out“ znamená v slovenčine Voloviny dnu, voloviny von. Ak do počítača vložíte nejaký nezmysel, tak výsledkom môže byť jedine ďalší nezmysel. A čo sa stane, ak vložíte tieto informácie do svojho mozgu?

  • 4. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Mobing? Podľa mňa áno.

Bibiána Zelinová

Mobing? Podľa mňa áno.

Môj syn má problémy s alergiou a astmou. Starali sme sa o jeho zdravie. Chodili sme do prírody, športovali sme, snažili sme sa chodiť k moru. Tento rok som sa konečne odhodlala riešiť jeho zdravie aj cez lekárov, aby som niečo nepokazila. Od januára chodíme na vyšetrenia. Tu začína môj príbeh.

  • 30. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu