reklama

Mobing? Podľa mňa áno.

Môj syn má problémy s alergiou a astmou. Starali sme sa o jeho zdravie. Chodili sme do prírody, športovali sme, snažili sme sa chodiť k moru. Tento rok som sa konečne odhodlala riešiť jeho zdravie aj cez lekárov, aby som niečo nepokazila. Od januára chodíme na vyšetrenia. Tu začína môj príbeh.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Najskôr sme navštívili všeobecnú lekárku. Tá nás poslala na alergológiu, kde som sa musela objednať. Čakanie na termín ma odrádzal, tak som si zaplatila 20€ za to, že ma vezme v poobedňajších hodinách. Neoplatilo sa to. Na výber som mala jediný termín, v pondelok o 16:00. Odtiaľ ma poslala lekárka na bronchoskopiu. Ďalšie objednávanie, čakanie na termín, ďalšie tri týždne. Medzitým mal Adamko problémy s očami, takže nutne sme museli ísť na očné oddelenie. Lekári sa nevedeli rozhodnúť, či to je alebo nie je z alergie. Márne som sa snažila objednať na presný čas. Musela som si rezervovať celý deň na jedno vyšetrenie a pre istotu sme sedeli v čakárni od siedmej ráno. Vzali nás dovnútra o desiatej. Výsledky som zaniesla alergologičke, ale to som si postála pred dverami aspoň pol hodinu, kým ich odo mňa sestrička prevzala. Ale lekárka nemala práve čas mi ich vysvetliť. Takže som sa musela telefonicky objednať na iný deň. Telefonická objednávka znamenala pre mňa každý deň okolo 11:00 skúšať, či náhodou nezdvihne telefón. Telefonovala som asi tri dni, nepodarilo sa mi to. Nakoniec som tam išla osobne, možno sa mi to podarí. Lekárka tam bola, po pol hodine čakania ma milosrdne vzala dovnútra a dvíhala mi mandle, že prečo som sa ozvala tak neskoro. Dala mi pre syna lieky na prvý mesiac a recept na ďalšie, ktoré som si mala v lekárni objednať, lebo kým prídu, prejde ďalší mesiac. Mesiac prešiel. Ale postup na podávanie liekov som nemala. Nasledovala tortúra s telefonovaním. Najskôr sme boli na dovolenke. Po nej som sa pokúšala dovolať lekárke, no to bola na dovolenke ona. Dnes sa mi konečne podarilo spojiť so sestričkou, ktorá mi nakázala prísť zajtra o desiatej. No nezaručuje mi, ako dlho budem čakať. Mimochodom mi spomenula do telefónu ďalšie vyšetrenie, ktorého názov som si nezapamätala. Jedno viem určite, na lekárov mám alergiu. Nemám čas na tekéto riešenia. Ja sama by som mala chodiť na niektoré preventívne vyšetrenia, ktoré odkladám. Veď niekedy musím chodiť aj do práce. Okrem toho mám aj druhého syna, ktorý má tiež alergiu. Zatiaľ ju neriešim pomocou lekárov. Nemám kedy. Som divná? Ako tieto starosti riešia iní rodičia? Im tento mobing zo strany lekárov alebo nášho zdravotníctva nevadí? Ak máte návod na riešenie, sem s ním. Už nevládzem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

PS: Pracujem v školstve, preto mi napadlo aplikovať podobný prístup na školopovinné deti. Milé deti, slovenčinu budete mať v škole A, objednajte sa u učiteľky. Na telesnú výchovu choďte do parku. Nech sa páči, tu je telefónne číslo na telocvikára, povie vám, čo si máte priniesť. Angličtina bude v škole B, ale na ňu sa dlho čaká. Zapisujú sa už dvojročné deti, aby sa dostali na rad, kým pôjdu do školy. Dejepis tento rok nebude, lebo sa nám nepodarilo nájsť učiteľa. A matematika? Tú sme zrušili, aby ste si náhodou nevedeli spočítať, koľko je dva plus dva.

Bibiána Zelinová

Bibiána Zelinová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Každá reakcia čitateľov je pre mňa šancou na objavovanie nových uhlov pohľadu. Úprimne vám ponúkam ten môj. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu